בית שמש • ויינר חבר לאגודת ישראל

    דוד קורצווייל | צילום: יעקב לדרמן 3 Comment on בית שמש • ויינר חבר לאגודת ישראל
    0:14
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on "המעמד חייב להתקיים": דיונים להסדרת ל"ג בעומר במירון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית שמש כמרקחה, דוד וינר שכיהן בבחירות האחרונות כחבר מועצת העיר בית שמש מטעם שלומי אמונים, ופרש רגע לפני הפריימריז בשלומי אמונים בעיר, חתם על תמיכה ברשימת אגודת ישראל ויהיה פעיל מרכזי במטה הבחירות .לאחר הבחירות ינהל את הלשכה לפניות הציבור של התנועה.

    המעניין הוא שלמרות הדחתו המשפילה הוצב ויינר כמספר 10 ברשימה של הכלל חסידי וקהילות ירושלים למועצה שסימנה כח. כעת הוא פורש וחובר למתחרים באגודת ישראל.

    עדיין מוקדם מלהעריך את השפעת המהלך, אולם יש בבית שמש שטוענים כי האדמו"רים מבויאן, ביאלה וסדיגורא יתמכו באגודת ישראל שסימנה ג'.

    "לא זיגזגתי. בהגשת הרשימות הציעו לי באגודת ישראל כסא ומקומות בטוחים ולא לקחתי" אמר ויינר בתגובה לתקשורת. "שידעו כולם ברור אני לא עשיתי שום דבר בלי אישורים של הרבנים והאדמורים, הכל בעצתם".

    ויינר הוסיף ואמר כי "האדמו"ר מביאלה אמר לי בליל הגשת הרשימות שאני יכול להצטרף לג' ולהיות שם מספר 2 או 3 ולא עשיתי את זה".

    בכלל חסידי האשימו את וינר על הפרת הסכם עליו חתומים משתתפי הפריימריז כשהם מתחיבים לכבד כל נציג שייבחר. ויינר טוען בתגובה כי הוא לא התמודד ולכן ההסכם אינו חל עליו.

     מתברר כי גורמים בשלומי אמונים ישבו עם דוד ויינר ה לפגישה בשעת לילה מאוחרת לצורך שיחת הבהרה ושיתוף פעולה שבה סוכם באופן ברור על מתן תשובות ביום שלמחרת ולתמיכתו ברשימה הכלל חסידית. ויינר, משום מה, הזדרז, וכבר למחרת בשעות הבוקר המוקדמות חתם עם אגו"י על תמיכה בהם תמורת תפקיד בשכר.

    האזינו לדוד ויינר מסביר את הצעד שעשה:

    האזינו לאהרן קליגר דובר 'כח' בבית שמש מגיב על צעדו של ויינר:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אוהבים אותך ויינר ומצביעים "חן"